Receptionen

Du kan under ordinarie öppettider ringa vår reception för information om vårt program, om du har generella frågor om våra lokaler eller vill boka screentrycklokalen eller replokalen.

Telefon: 08-508 172 14
E-post: skarpnackskulturhus@stockholm.se

Lokalbokningar

Önskar du boka någon av våra lokaler hör du av dig via e-postadressen nedan alternativt ringer vår reception.

E-post: skarpnackskulturhus.bokning@stockholm.se

Vill du veta mer om våra lokaler och om vilken verksamhet du kan bedriva här? Gå in på vår sida om att hyra lokal i kulturhuset.

Hyr lokal

Samarbeten

Vill du samarbeta med oss? Vi har delat in året i tre ansökningsperioder för att underlätta vår handläggningstid.

• Sista dagen att skicka in förslag på samarbeten
    för januari – juni är den 30 oktober.
  • Sista dagen att skicka in förslag på samarbeten för
    juni – september är den 5 januari.
  • Sista dag att skicka in förslag på samarbeten för
    september – januari är den 17 april.

Önskar du ställa ut eller har frågor kring konstfoajén och dess innehåll hör du också av dig via e-postadressen nedan. Märk din förfrågan med vad det gäller för samarbete. Till exempel ”Konstfoajén” eller ”Musikfestival”. Varmt välkommen med din ansökan!

E-post: skarpnackskulturhus.adm@stockholm.se

Vill du veta mer om vår konstfoajé och hur du ansöker dit? Gå in på vår sida om konstfoajén.

Skarpnäcks kulturhus konstfoajé